Hoppa till innehåll

Inloggning / användarkonto

Skapa användarkonto

Hur skapar jag ett användarkonto?

Svar: Du skapar ett användarkonto på in.se genom att registrera en ny användare med BankID, sedan följer du instruktionen. Det är viktigt att du följer varje steg samt verifierar ditt konto genom att klicka på länken i det verifieringsmail vi skickar ut till dig efter avslutad registrering.

Glöm inte att kolla skräpposten om det inte kommer något mail!

Skapa användarkonto >

Jag har inget BankID. Hur gör jag?

Svar: Ring oss på telefonnummer 08 762 76 00 tonval 3, eller skicka ett mail till medlem@in.se så hjälper vi dig att skapa ett användarkonto utan BankID.

Jag har redan ett konto med användarnamnn och lösenord, kan jag ändra till BankID?

Svar: Nej, det är för närvarande inte möjligt.

Inloggning

Hur loggar jag in?

Svar: Om du har skapat ett användarkonto med användarnamn och lösenord, men har glömt lösenordet, kan du klicka på "glömt lösenord" så skickar vi ett nytt till din angivna e-postadress.

Glöm inte att kolla skräpposten om det inte kommer något mail!

Har du skapat ett användarkonto med BankID så använder du bara BankID hädanefter när du loggar in.

Logga in >

Varför kan jag inte logga på mitt användarkonto?

Svar: Du måste verifiera ditt konto genom att klicka på en länk i det verifieringsmail vi skickar till dig via e-post. När det är gjort kan du sedan logga in för att ta del av information och tjänster med mera.

Glöm inte att kolla skräpposten om det inte kommer något mail!

Varför får jag inget verifieringsmejl?

Svar: Se efter så att verifieringsmejlet inte har hamnat i din skräppost. Det står att mejlet kommer från Installatörsföretagen. Om du inte hittar det kan du kontakta oss så skickar vi ut ett nytt.

Kontakta oss på medlem@in.se

Jag har glömt mitt lösenord, hur gör jag?

Svar: Du ska använda funktionen ”Glömt lösenord”. Du hittar länken på inloggningssidan.

Jag har bytt företag - hur gör jag med inloggningen?

Svar: Om du har bytt företag så behöver du skapa ett nytt användarkonto med din nya mailadress. Om ditt tidigare användarkonto var skapat med BankID så måste du kontakta oss på telefonnummer 08 762 76 00 tonval 3, eller maila oss på medlem@in.se.

Vi kan inte flytta över ditt gamla konto till ditt nya företag.

Kan jag komma åt flera företag via mitt användarkonto?

Svar: Om du behöver ha tillgång till flera företag via ditt användarkonto behöver du kontakta oss på telefonnummer 08 762 76 00 tonval 3, eller maila oss på medlem@in.se.

Hur gör jag för att logga in på IN Rabatt och IN Förlag?

Svar: Det är samma inloggningsuppgifter hos IN Förlag och IN Rabatt som för in.se. Om du inte har ett konto redan så kan du skapa ett här nedan.

Skapa användarkonto

Det är viktigt att du loggar in hos IN Förlag så att ditt medlemspris blir rätt.

Kontakta oss - Tel: 08 762 76 00

1. Företagsrådgivning | 2. Entreprenadjuridisk rådgivning | 3. Medlemskap | 4. Övriga frågor