Hoppa till innehåll

Bättre kundmöten och ökat kundvärde - webbutbildningar

Webbutbildningarna "Bättre kundmöten" och "Kundvärde för ledare och montörer" handlar om att utveckla affärerna genom att föreslå fler och smartare lösningar för kunderna. Genomför dem direkt i din smartphone, läsplatta eller via datorn.

Bättre kundmöten – utbildningarna består av 6 steg (cirka 10-15 minuter)

En utbildning om för ett bättre kundmöte. Här går vi igenom de olika stegen man bör tänka på inför ett kundmöte samt ställer frågor som rör just din roll och arbetssituation. Utbildningen finns i en variant för ledare och en för montörer.

Kundvärde för ledare och montörer – utbildning består av 3 avsnitt (cirka 15 minuter per avsnitt)

Kundvärde är ett ord som används ganska ofta i säljsammanhang, men vad är det egentligen och hur fungerar det? Utbildningen ""Kundvärde för ledare och montörer" ger dig svaren och är en förlängning på den tidigare prisbelönta webbutbildningen "Bättre kundmöten".

Du hittar alla tre utbildningar nedan.

Bättre kundmöten – webbutbildning för ledare

Den här utbildningen handlar om hur ni kan bli bättre på kundmöten på ert företag. Den är framtagen för dig med ledande befattning på ett installationsföretag. Det finns även en variant av utbildningen för montörer.

Bättre kundmöten – webbutbildning för montörer

Den här utbildningen handlar om hur du kan skapa bättre kundmöten. Den är framtagen för dig som arbetar som arbetar som montör på ett installationsföretag. Det finns även en variant för ledare.

Kundvärde för ledare och montörer