Hoppa till innehåll

Allmänt om Kompetensverktyget

Nedan kan du hitta sammanfattande information om kompetensverktyget.

Sammanfattning av Kompetensverktyget

En kort sammanfattning av kompetensverktyget

Kompetensverktyget är ett digitalt verktyg för administratörer med syfte att hantera anställda medarbetares kompetenser genom funktioner och stöd för att:

  • dokumentera kompetenser, kurser, intyg och certifikat
  • översiktligt behandla, kontrollera giltighet och filtrera på olika fält
  • ge möjligheten att smidigt generera flexibla versioner av individuella kompetenskort i PDF-format
Lägg till Administratör

Lägg till en administratör i kompetensverktyget

En organisation kan ha flera admnistratörer i kompetensverktyget. För att ändra eller lägga till administrationsbehörighet till fler användare, gör följande:

Denna funktionalitet är under utveckling om kommer i framtiden att vara tillgänglig för administratörer att själva styra över direkt i kompetensverktyget.

Val av webbläsare

För bästa funktionalitet rekommenderas Google Chrome eller Firefox.