08 april 2021
I början av året genomförde Installatörsföretagen en varumärkesundersökning för att ta reda på hur medlemmar och omvärld uppfattar verksamheten. Här är resultatet.
Ambitionen med en varumärkesundersökning är att lära mer om vad medlemmar, beslutsfattare, myndigheter och andra intressenter associerar med Installatörsföretagen. Drygt 500 personer har svarat på årets enkät.
- Vi vill att omvärlden ska känna till hur viktig medlemsföretagens verksamhet är när det kommer till att lösa samhällsproblem som exempelvis klimatförändringen. Men här har vi en bit kvar, visar undersökningen. Samtidigt ska man vara medveten om att Installatörsföretagen som begrepp har funnits under en förhållandevis kort period. Det tar tid att skapa igenkänning, men vi jobbar aktivt på det, säger Henrik Fahlgren som är kommunikationschef på Installatörsföretagen.
Välkommen att logga in för att ta del av innehåll som antingen ingår i ditt medlemskap eller som användare av våra tjänster.
Logga inDu som är medlem, kund eller vill bli kund hos Installatörsföretagen skapar enkelt din egen inloggning.
Skapa användarkonto